mandag 17. oktober 2011

Morgenstemning

Ønsker å starte uken med å dele noen bilder fra en fjelltur jeg hadde i helga.

Startet på turen min ganske tidlig på morgenen ( tidlig for meg var denne dagen kl 9.00) Prøvde å fange morgenstemningen i skogen, for den var faktisk magisk om jeg kan si det slik.
Solen var i ferd med å krype seg over åsene og i mellom trærne i skogen for så ta fatt på en ny dag.

Det hadde vært ned mot sju minus om natta, så disse stakkars stråene hadde behov for litt høstsol å varme seg på da det hadde lagt seg frost over de.

Månen hadde også lyst til å holde  meg med selskap, for den hadde ikke helt  "gått av vakt" ennå.

Som dere ser var det ganske vinterlig når man kom litt lenger opp. Nesten så jeg angret på at jeg ikke hadde tatt med skiene ;)


Var det noen som sa at man ikke kan oppleve skikkelig påskestemning i oktober?
For det kan man faktisk....
Hadde passet bra å ha både  appelsin og kvikklunch i sekken. 


Å få skrive navnet sitt i trimboka på toppen gir ei behaglig og velfortjent mestringsfølelse :))))
Utsikten....ja den kan man vel ikke klage på.

Kort oppsummert hva dette gir meg :
 REKREASJON ,VELBEHAG OG IKKE MINST LYST TIL Å GÅ FLERE TURER.
Gjerne på morgenen....

Ønsker dere en fin høstdag!

3 kommentarer:

metanoia sa...

flotte turbilder :) ønsker deg en strålende dag videre & bli gjerne med på min giveaway om du ønsker det ;)

skipperfrua sa...

Hei! Så flotte bilder. Det er jo så deilig å være ute på tur sånn, ihvertfall når man har kommet seg ut av døra. Så flott å komme opp til den utsikten tilslutt. Håper du får mange flere turer i nærmeste fremtid da. Kos deg, klem

Dreamgirl sa...

Det der er deilig. Man får ro i sjelen når man ine bilder :)