mandag 10. oktober 2011

En smak av vinter

Vi tilbringte helgen på hytta og der fikk vi en liten forsmak på hva som venter oss snart.
Våknet opp til at alt var hvitt på lørdagsmorgen, selv om jeg liker vinteren synes jeg strengt tatt at det kanskje er tidlig nok.


Men de minste synes selvfølgelig at det var stor stas.
De fikk på seg klærne rimelig fort for å ut å leke seg i snøen.

Var " barnevakt" til denne lille krabaten i helga som også syntes det var spennende med snø, samtidig som jeg tror hun syntes det var litt kaldt. For hun var veldig snar til å springe inn for å legge seg foran ovnen ;))
Så etter i helga så forstår jeg at vinteren er like rundt hjørnet selv  om store og små vil eller ikke.
Litt herlig er det synes jeg...

2 kommentarer:

Dreamgirl sa...

Nei, æsj, det er for tidlig. Vi vil ha litt mer sandkasselek her før alt blir hardt og kjedelig

skipperfrua sa...

Å huff, å huff... det er alt for tidlig enda. Jeg vil ha høst litt til. Jeg liker vinteren altså, men ikke enda. Kos deg, klem