onsdag 1. juni 2011

Cupcakes- små fristelser

Man ser disse små delikate kakene overalt....
.....i ukeblad, på nettet og på tv`n.



 Og i dag klarte jeg ikke å motstå fristelsen ...
...jeg bare måtte prøve å lage noen.


 Og det var jo like moro som jeg "fryktet".


Det var slett  ikke  vanskelig, så dette er noe de fleste kan lage.


Men hvis man har tenkt å lage en del, så kan det være greit å innvestere i noe utstyr
Jeg kjøpte meg noen tipper og grønn farge (har planer om å lage en fotballkake til helgen)  i dag.
Men det  jeg ser som kan være greit å ha er et sånn muffinsstekebrett for å sette formene i.
For disse fløt litt utover. 


Dette var mine første cupcakes, og jeg tror ikke det blir de siste.
For dette synes jeg var veldig moro.
Prøv du også!!!!

4 kommentarer:

Dreamgirl sa...

De ser veldig fine ut ja :)

En plass i solen... sa...

Du vet hvor jeg bor ;)

Linda sa...

De så bare helt nydelige ut :)

Bea sa...

nam nam... kanskje du tar bakeoppdrag til september neste år??? hihi

klem fra Siv