onsdag 29. desember 2010

Romjul, total avslappning og nyttårsplanlegging

Nå har vi kommet langt inn i romjula og vi fordriver tiden med total avslappning og minst mulig stress. Det eneste som kan nærme seg en liten stressfaktor er forflyttningen fra det ene matbordet til det andre...........Ikke bra, ikke bra.... Men når det er sagt så må det sies at vi har prøvd å vært ut og godt oss noen småturer. Om det ikke har vært så mange og om de ikke har vært så lange så har det jo vært noen.
Men vi koser oss...

Også når jeg først er her igjen må jeg ikke glemme og fortelle at vi har vært snille i år, for nissen kom faktisk til oss i år og. Iallefall regner vi med at det var han som var her natt til julaften og spiste opp julegrøten vi hadde satt ut.

Han hadde til og med lagt igjen en gave til barna og takket for god grøt.




Siden dagene går så fort har jeg så smått begynt å planlegge årets nyttårsbord.
Nå begynner vi og glede oss til nyttårsaften da vi også i år skal feire sammen med min manns søster med familie og noen av våre beste venner. Det har etterhvert blitt en tradisjon at vi feirer nyttårsaften sammen, og det setter vi veldig stor pris på.
Det er også en tradisjon at vi serverer kalkun med tilbehør. I tillegg ligger det an til at det blir en liten smak av Frankrike og Italia....
Her er noe som jeg tror skal få være med å prege årets festbord.



Så får vi se da om det ble slik jeg tenkte.
Isåfall kommer det nok bilder av et festpyntet bord og en mer utfyllende meny etterhvert.
(Kan jo ikke røpe alt på forhånd vettu)
Planlegginga er halve moroa ;)


2 kommentarer:

Dreamgirl sa...

Haha, vi er ikke sann du og jeg ;) Jeg sto i går og kleip i den der slynga du har bilde av øverst, men jeg kjøpte den da ikke ;)

Så deilig med skikkelig avslapping. Her har julebesøket akkurat dratt og jeg sitter og tenker på turen jeg skal gå i dag :)

Linda sa...

Godt nyttår te dæ og dine :)