torsdag 28. juli 2011

SOMMER OG SOMMERMINNER 2011


Da var jeg plutselig litt tilbake, blir litt "av og på" denne bloggingen....

For å si det slik så har jeg  ikke prioritert det i det hele tatt i sommer.

Mens frøkna i huset har reist til Spania sammen med at vennepar av oss har vi for det meste vært i trøndelag og omegn, en liten "harrytur" til Østersund og en tur innom Hunderfossen med junior har det også blitt.

Som med bloggingen så blir det litt "av og på" med fotograferingen også, men noe har det blitt. Jeg har nå sett igjennom mine sommerbilder og noen fikk jeg lyst til å dele med dere. Så nå kommer et laaangt bilderas med mine sommerminner 2011 . 































1 kommentar:

Dreamgirl sa...

Dere har hatt det herlig :) Det ser jeg jo på bildene.
Og jeg savner deg også. Vi må møtes snart. Du har jo ikke fått sett bilde av Solstrålen vårres enda heller


Klem