onsdag 17. november 2010

Gavekort til besvær....

Dette gavekortet fikk jeg av noen kjære kolleger i sommer. Ja du leste riktig.... i sommer! jeg bruker og være flinkest i verden til å skynde meg ut for å bruke opp slike flotte gavekort. Men som dere ser har dette kortet både blitt brettet og krøllete. For det har vært med i veska mi og jakkelommene mine X antall gang på butikken Gave og Interiør på Tillertorget. Problemet har vært at det er SÅ mye fint der og at jeg har hatt lyst på sååå mye, men har ikke klart og bestemme meg. For jeg måtte jo kjøpe det ene rette ;)

Luksusproblem!


Men i dag vettu hadde det kommet noen nydelige bilder de ikke hadde hatt før. Jeg tor faktisk at denne jenta ventet på meg. Jeg bare måtte ha det! Bildet er 40cm x 40cm.

Nå kan det stå på hyllen over tv`n vår og minne meg om mine englekollegaer!!


2 kommentarer:

skipperfrua sa...

Hei!så heldig du er, og for et fint bilde. Jeg har sett det i en butikk og har veldig lyst på det bildet.
Det er også veldig koselig å være på besøk i bloggen din. Ha en fin kveld

Dreamgirl sa...

Næmmen, så koselig sagt... englekolleger :)
Og bildet var bare dritlekkert :) *misunnelig og tenker på at jeg også har et ubrukt gavekort på den butikken*