lørdag 18. september 2010

Lørdagskos

Etter en dag ute i det fine høstværet var jeg klar for å bruke litt tid på kjøkkenet. Etter litt leting på nettet endte jeg opp med denne menyen:


Forett: Urtekremfylte skinkeruller på salatseng


Rødvin : Chapelle du bois (som forøvrig er min favorittvin), Frankrike

Hovedrett: Baconsurret ytrefilet med sopp-og løksaus,brokkoli og ovnsbakte potetbåter



Dessert: Creme brûlèe, ( men med mangel på brenner så ble den litt amputert).



Inspirasjonen til disse rettene ble funnet på klikk.no/matog i den fine bloggen Monicas matverden . Og med god "hjelp" av Freia ble det også dessert ;0)


Ha en fin lørdagskveld der ute!!

2 kommentarer:

Dreamgirl sa...

Mmmmmm :)

Monica sa...

Bare hyggelig at du linker til meg. Flott for da har jeg oppdaget en ny, fin blogg også:)