søndag 20. februar 2011

Vinterferie

.Jeg har hatt en koselig helg sammen med familien min, faren min,  broren min og deres to  kjære.
 Plutselig så er det søndag å helgen er på hell.... helgene går så fort....
.....men da er det  veldig deilig å vite  at man  fortsatt har to fridager til :)
Jeg har tatt meg to feriedager i barnas vinterferie.

Dagene skal nytes på hytta
sammen med min kjære far, verdens beste svigerinne og barna våre selvfølgelig.

Forhåpentligvis i strålende solskinn...

Gleder meg,
 det skal bli så koselig og så deilig og så herlig ...
 .....faktisk....;)

7 kommentarer:

Dreamgirl sa...

Heldiggrisen :)
Håper solen titter frem til dere.
Ha en fin ferie

Linda sa...

D hørtes deilig ut:) kos dæ me ferie og på hytta,får håp været hold sæ fint :)

skipperfrua sa...

Hei! kos deg masse, det så veldig flott ut på bildene. Norsk natur er så flott. Skulle gjerne hatt en hytte på fjellet, men vi kan jo ikke ha alt heller. klem

Unknown sa...

Dette såg aldeles herleg ut...verkeleg rekreasjon for sjela:o)
Såg først no at du har utdelt ei utmerking(som eg kallar det) til meg:o)
Eg seier tusen taskk og føler meg beæra. Men har bestemt meg for at det ikkje skal ta plass på matbloggen min. Eg har eiga side for utmerkingar, så eg legg den til der:o)
God helg til deg og dine, nyt dagane og fyll opp batteria!!
Klem Line

Merete sa...

Hærlig vinterbilder!
Flott farge på soverommet :-)
Alltid så gøy å gjøre forandringer.
Ha en flott dag.

Merete sa...

Hærlige vinterbilder!
Så fint det ble med den nye fargen på soverommet. Alltid så gøy å pusse opp og gjøre forandringer.

Ha en fin dag.

Frøken H sa...

Så nydelige vinterbilder! :) Koselig at du vil være med på giveaway hos meg! :)

klem Frøken H