søndag 6. februar 2011

Mitt Krypinn`s store bolletest!

Min kjære svigerfar kom med en hjelpende hånd og hjalp oss å reparere stekeovnen vår tidligere i uken. (Puuhhh....der sparte vi nok noen kroner vil jeg tro.)
Så da fikk jeg lyst å forsøke å bake verdens beste boller.
#
Men så enkelt var det nok ikke! Siden jeg ikke har noen "favorittbolleoppskrift" måtte jeg ta runden rundt på nettet for å se om jeg fant en passende oppskrift. Der var det, ikke helt uventet en hel haug med oppskrifter. Hva gjør jeg nå og hvilken skal jeg velge?
#
Som en del av dere vet har jeg ofte litt vanskelig for å bestemme deg, så jeg endte opp med fem forskjellige oppskrifter, som resulterte i ca 150 boller som jeg kan legge i fryseren!
#
Tenker nå at det er på høy tid og skaff seg en "favorittbolleoppskrift"!
#
Så nå skal hele familien " Mitt Krypinn" teste boller .
(Flaks at jeg har booket meg en spinningtime i morgen ettermiddag)
#
Jeg vil at bollene skal være verdens beste når de er nystekt,de skal tåle å ligge til dagen etter uten at de blir tørre og jeg vil at de fortsatt skal være verdens beste etter at de har vært i fryseren en tur .
#
Det var tre ønsker på en gang det...går det an da?
Ja ja... det vil vise seg!
#
Mitt Krypinn`s bolletestresultat kommer (med oppskrift) i et senere innlegg.....

5 kommentarer:

Linda sa...

He He He syns æ skjer dæ ja,bli bollefest i heimen framover no da ;)håpe du finn ei bra oppskrift :)Ha en fin søndag videre :)

Dreamgirl sa...

Haha, du er ikke sann :)

En plass i solen... sa...

Dæven... Du e gal!

En plass i solen... sa...

Har æ forresten nevnt at æ e veldig, veldig glad i boller??

;D

Elin sa...

Haha! Kjem å hjelpe dåkk me...lett! :P