tirsdag 15. februar 2011

Ny farge på soverommet

I helgen fikk jeg "ånden" over meg så da fikk jeg malet den ene veggen på soverommet vårt.
Har tenkt på det en liten stund nå, så da var det litt artig at jeg fikk rotet meg til det nå.
Ser at det er ikke så mye som skal til før hele rommet blir forandret.
Så her skal du få se litt resultatet....

Slik så soverommet vårt ut før, veldig blått:


Dvs at det var bare denne veggen som var blå, resten av veggen er malt lyse.

Slik ble fargen på den veggen nå, dyp mokka:


Her får dere også et glimt av garderobeløsningen vår. Jeg får aldri nok garderobeskap. Hadde rommet vært større, ja da har det nok vært flere garderobeskap der også ;)


 Litt vanskelig å få vist rette fargen på bilder synes jeg, men dere får kanskje en liten "pekefinger" på hvordan det ble. Jeg ble iallefall veldig godt fornøyd med fargen.

Fargen er fra Jotuns fargekart: Lady Pure Color.
 Malingen er egentlig helt matt. Men her har du meg i et "nøtteskall" ,jeg er så utålmodig at jeg har redd opp, hengt opp gardiner og tatt bilder før malingen har tørket helt. Derfor glinser det her av den supermatte malingen. Jeg overdiver nok hvis jeg sier at jeg er en tålmodig sjel....

Men når malingen hadde tørket helt da ble den matt og fin ;))

3 kommentarer:

Dreamgirl sa...

Dæsken smette, førr en førskjell! Det blei dritlekkert :) Nydelig farge det der. Nesten synd man har atte auan førr det meste når man e på soverommet ;)

Elisa sa...

Wow.. Det blei jo et helt annet rom. Lunt og fint:)
Både jeg og Ellinor kan skrive under på at brunt ( selv om din nok er mørkere) gjør seg på veggen;)

Ler av den siste biten der.. Den med tålmodigheten din:D men effektiv er du. Det skal du ha:)

Irenes tavlor sa...

Hallå.. det blev jättefint, behaglig färg, stor skillnad mot det kalla blå.. kram