lørdag 1. januar 2011

G*O*D*T N*Y*T*T*Å*R

Dette ble vårt nyttårsbord Nyttårsaften 2010!

Vi var 13 stykker til bords med smått og stort. Så det blir som dere ser litt trangt om plassen (hørte forresten ingen som klaget over det)
Bordet ble pyntet med hvitt servise, granbar, firkantete dekketallerkener i sølv, sølvstjerner, sølvkuler og sjokoladekuler i sølvpapir . Også pyntet jeg med en fin lyslenke som var ny for året. Det ble ett annerledes men artig innslag på bordet om jeg skal få si det selv. Men for en amatørfotograf som meg er det vanskelig å få til bilder som rettferdiggjør lysene synes jeg.





Og hvis vi la godviljen til så minnet lysene oss nesten om stjerneskudd.



VIL MED DETTE TAKKE FOR ÅRET SOM HAR GODT!
GLEDER MEG TIL Å TA FATT PÅ 2011 SAMMEN MED DERE!
G*O*D*T N*Y*T*T*Å*R

7 kommentarer:

Villevinkel sa...

For et nydelig festbord!!!!!
Her har du virkelig gjort deg flid! Tenker gjestene var fornøyde :-) Det hadde de iallefall all grunn til!!!

Klem

Sjarm og Glede sa...

Kjempeflott bord ;-)
Godt nyttår :-)
Klem Hilde

Dreamgirl sa...

Det ble skikkelig lekkert :) Lysene så jo ut som stjerneskudd jo :) *lurer på hvor du plasserte maten*

Fjordheim sa...

Hei på deg. Koselig at du likte bordet mitt. Syns nå ditt bord var veldig fint. Stilig med dei lysene på bordet. Tenkte at jeg kanskje skulle legge ei lyslenke på mitt bord også, men det ble ikke likevel. Glemte det faktisk. Men jeg har ikke slike stilige lys som du har. Ja du må gjerne ta med deg ideen om speil på bordet. Ikke min opppfinnelse. Komme gjerne tilbake hit for å se litt mer.
Ønsker deg et riktig godt nytt år. :)

Thelma Louise sa...

tAKK :-) DETTE VAR OGSÅ VELDIG LEKKERT.:-) så smakfult og livlig ut også...selv uten mat og gjester.:-) godt nytt år til deg også..gleder meg til hverdagen.:-)

Sjarm og Glede sa...

Takk for hyggelig kommentar om bordet og bloggen min ;-)

Ha en god kveld :-)
Klem Hilde

Livy sa...

For et flott dekket bord!! Skikkelig stilig med lyslenken!

Ønsker deg en fin fredag! Klem fra Livy