lørdag 29. januar 2011

Award

Fra snille Ellinor bak den koselige bloggen Ellinor`s har jeg fått en Beautiful Blogger award. Jeg er en fast leser av bloggen hennes. Hun skriver egentlig om forskjellige ting, men også om deres spennende adopsjonsprosess. Takk for at du deler deres spennende historie med oss.
Og tusen takk for denne flotte awarden!

Med denne fulgte det som vanlig med en utfordring.
Den var i form av noen spørsmål som skulle besvares.


Her kommer de:


  • Ta opp nærmeste bok, slå opp på side 18 og let fram linje 4- hva står det der?


En venn er en som vet alt om deg og likevel liker deg.
( Fra en liten bok som heter "Om vennskap-og litt til).


  • Hva var det siste du så på tv?


Det var det "Store korslaget"


  • Bortsett fra datamaskinen- hva hører du nå?


Stillhet....ikke en lyd er å høre....


  • Når var du sist ute og hva gjorde du da?


Det var i går kveld. Jeg sto på trappen og sa "hadet "til vårt koselige middagsbesøk.


  • Hva har du på deg nå?


En rosa genser og en brun bukse.


  • Hva var den siste filmen du så?


Det var " Kongen av Bastøy". En gripende film som anbefales.


  • Skulle du kunne overveie å flytte til utlandet?


Nei ikke nå. Jeg har bodd tre år i Sverige for mange år siden.Stortrivdes den gang, men tror nok det var "rett sted til rett tid " da.


  • Awarden skulle sendes videre til sju stk.
Jeg sender den videre til:
Nå har dere noe bryne dere på ;) Kos dere.....

3 kommentarer:

Dreamgirl sa...

:)
Koselig at du tok utfordringen

En plass i solen... sa...

Takk for award, og takk for at du minte meg på "En plass i solen" igjen. Tror kanskje jeg har motivasjon til å skrive noen ord igjen nå:)

Jeg skal svare på utfordringen etter jeg har vært på en liten søndagstur.

Fortsatt god søndag:)

Bea sa...

Tusen takk!

Vi har det bra alle sammen. Planlegger en tur opp til trøndelag snart, dato er ikke bestemt ennå. Mye som skjer på jobben, så jeg har ikke fått blogget noe i det siste. Timene hjemme er blitt brukt på familie og trening isteden. Jobber for å komme inn i bikinikroppen min.... hihi

klem