torsdag 20. januar 2011

Bursdager

Dagen bare flyr avgårde her i Mitt lille Krypinn. Etter å ha jobbet redusert stilling en god stund for så å nå begynne å jobbe i full stilling igjen, merker jeg nok forskjell både på overskudd og ikke minst at det har blitt litt mindre tid . Litt uvant, men er vel snart "i siget" igjen. Det blir vel snart litt lysere ettermiddager også så man kvikner vel til igjen snart etter vinterdvalen .

Hadde vel egentlig tenkt og lage et bursdagsinnlegg til lillebroren min som hadde bursdag 14.januar, men kom aldri så langt. Derfor slenger jeg på en forsinket hilsen til han her.
GRATULERER MED DAGEN SOM HAR VÆRT KJÆRE KJÆRE SNILLE LILLEBROR MIN!

Samme dag hadde også min andre lillebror bursdag.
Han har vært 22 år denne dagen hvis han har fått vært blant oss.
HAR GJEMT DEG I HJERTET MITT!

Så over til dagens jubilant....
........idag har min far bursdag!
Han er selvfølgelig den beste, den snilleste og den sprekeste pappaen i hele verden.
Og til ære for han syklet jeg med et tyngre gir enn vanlig opp bakkene idag!
(Det må sies at det hadde nok vært bedre og feiret med et kakestykke...)¨
HIPP HIPP HURRA FOR FAREN MIN!
Og på lørdag tenner jeg lys for min elskede mor.....
....... som har blitt 56 år hvis hun har vært blant oss....
...SAVNER DEG...

Da gjenstår det å ønske dere en herlig helg. Vi suser nok avgårde på hytten en tur i morgen!
Gleder meg!

2 kommentarer:

Dreamgirl sa...

Klem, klem og klem igjen :) Fordi det er du og fordi du både trenger den og fortjener den :)
Kos dere på hytta

Merete sa...

SORG OG GLEDE
kan du
dele en sorg
blir tyngden
den halve,
mens gleden
blir dobbel,
en hjelp for oss alle.
Ønsker deg og dine ei koselig helg.
Hjertelig fra Merete