søndag 28. august 2011

Snart høst....

I dag føler jeg høsten har inntatt trøndelag. 7-8 grader kaldere i dag  enn i går,det har regnet og jeg så de første gule bladene blåse med vinden.


 

Forrige dagen så jeg også to "ploger" med grågås som har begynt å vende nesen mot varmere strøk igjen.

Synes at grågåsa er så bekreftende på hvilken årstid vi går i mot. Både når de kommer og når de drar igjen.

 

En del av sommerblomstene mine har begynt å takke for seg. Iallefall synes jeg det var greit at stemorsplantene fikk slippe nå. De har tross alt vært med å prydet inngangspartiet vårt siden slutten av april!

 

Så derfor synes jeg det var på plass og høstpynte trappen litt.

 

Men hvor ble sommeren av...?




Vi minnes ikke dager,
men øyeblikk!



1 kommentar:

Dreamgirl sa...

:)

Du har det så fint