søndag 26. september 2010

Helgas vitaminbombe


I helga var det klart for litt sosialt påfyll. For jeg har vært på jentetur på hytten til min gode venninne sammen med flere gode venninner.




Jenter på tur = bla god mat og drikke.... Fredag ble det servert reker og roastbiff. På lørdag fikk vi en deilig svinefiletgryte, saltbakte poteter og ris (som jeg glemte og ta bilder av)


På lørdag våknet vi til et fantastisk høstvær, så vi pakket sekken med nødvendig proviant ;) og gikk oss en liten tur.




Og nødvendig proviant for denne turen var bla jordbær og hvitvin!! Så vi kunne ikke gå så veldig langt før vi måtte ha første pause (vinen kunne jo tross alt bli varm)


Som dere skjønner så var vi ikke på noen lang tur og heller ikke noen bærtur, så blåbæra gikk vi elegant forbi.

Nødvendig proviant kan feks også være baileys og sjokolade ;))


Kort oppsummert har dette vært ei meget vellykket helg. Vi har trimmet lattermusklene og "løst verdensproplemer". Vi har spist god mat, vi har slappet av( for vi har da sovet litt) og koset oss masse.... For meg har dette vært en real vitamibombe som jeg lever lenge på.

Natt til søndag var det faktisk helt nede i 6 minus, noe som førte til at hele hyttevollen var hvitrimet i morges. Så når vi skulle dra oppdaget jeg dette "frosthjertet" på bakken, Fint ja?

Så dette hjerte er til hver og en av dere som har gjort denne helga til en vitamibombe for meg.

Ha en fin ny uke alle sammen!

3 kommentarer:

Dreamgirl sa...

Æsj og dobbeltæsj! Nå hadde jeg skrevet et fint innlegg om denne helgen din og den hvitvinen som for all del ikke må bli varm. Også forsvinner hele greia når jeg skal publisere!!! Dumme blogspot!!
Men trivelig helg har du iallefall hatt ser jeg :) Og hvitvin og baileys krever sjokolade til ja :)

Bea sa...

Titt tei!

For noen utrolig flotte bilder:o) me like!

Det er kjempe godt å komme seg litt unna hverdagen i blandt.
Håper dere får en flott uke og du får hilse de hjemme.

Klem fra Siv B

Ann sa...

Herlige stemningsbilder, og jeg bare elsker det øverste bildet ditt i dette innlegget! Fargene, materialene, arrangementet, alt! :)
Viktig med slike jenteturer/jentekvelder, med mat, vin og viktigst av alt: Skravel og mye, mye latter! Jeg skal ha noen venninner på en slik skravlekveld i lysthuset nå i slutten av oktober, og gleder meg VELDIG! :))
Bildet du har klart å fange av frost, og attpåtil et frosthjerte, var knallbra! Har ikke sett noe slikt før! Kanskje jeg må ut å studere detaljene på bakken når frosten kommer, i stedet for å sitte inne å hutre og grue meg til vinteren! ;)

Klem, Ann,
Interiørbloggen Glassveranda.