torsdag 22. november 2012

NYE GARDINER

 
 
Laget meg nye gardiner ikveld.
 
 Blir ikke helt enig med meg selv hva jeg skal gjøre med disse "teite" vinduene.
Som dere ser så har vi kjøkkenskap helt inntil lista på vinduet, dermed så er det håpløst med gardinstang der. Også er det sånn der vindu uten dybde i vinduskarmen ( ønsker meg det forresten ;)), så jeg kan ikke henge liftgardiner inni heller. Som dere skjønner så er dette et  kjempestort  lite problem for meg,
Grrr...... hva skal jeg gjøre?
 
Prøde å lage meg sånn der roll up gardin nå får å se om dette kanskje funka....
 
Mmmhhhh....men hva skjer da?
 
Jo:
Da blir jeg ikke enig med meg selv om jeg skal stive den av nede med en list eller ikke....?
 
Jaggu ikke lett med gardiner altså, Sant jeg har store problemer ja? :) 
 
 


3 kommentarer:

Anonym sa...

Synes det ble fint jeg. Bare du får opp kjøkkendørene så du får tak i rødvinsglasset så ;)

_I_

Anonym sa...

Hei! Så koselig å se dæ her igjen :)
Synes gardina di va fin æ!

Klem Elisa

Beathe sa...

Takk for titten inne hos meg!Det ble fint med nye gardiner.Nå er bloggen min blitt "norsk" igjen så det ser ut til at det har ordnet seg. Ha en fin tirsdag.